صفر تا صد باربری

یک باربری انلاین بارسی  آسان و بدون دغدغه نیاز به برنامه ریزی و اجرای صحیح آن دارد. در کنار کارهایی که میبایست انجام دهید، برخی کارها و تصورات اشتباه در مورد جابه جایی لوازم منزل وجود دارد که شما باید از آن ها اجتناب کنید تا یک باربری انلاین  آسان را تجربه کنید. حال این سوال پیش می آید که این کارها کدامند؟

باربری انلاین

1-باربری انلاین  توسط خودتان
شاید شما فکر کنید که برای جابه جایی لوازم منزل خود نیازی به شرکت های باربری ندارید و خودتان می توانید این کار را انجام دهید یا تصور می کنید که اثاث کشی توسط خودتان ارزان تر تمام می شود. این که شما بخواهید خودتان اثاثیه منزلتان را به خانه جدید جابه جا کنید یا به شرکت های باربری بسپارید تصمیم خودتان است ولی با تجارب قبلی، هزینه های باربری انلاین  توسط خودتان و یا به وسیله اتوبارها تفاوت زیادی ندارد و شما میبایست هزینه کرایه ماشین، کارگر(غیر تخصصی) و …. را بدهید. حتی ممکن است به دلیل اشتباه در براورد قیمت، هزینه بیشتری را نیز پرداخت کنید. یک شرکت باربری خوب به شما بهترین مشاوره را در این زمینه میدهد تا با معقول ترین هزینه آن را انجام دهید.

حمل به تنهایی
همچنین شما هنگام حمل وسایل، به خصوص لوازم سنگین توان و تجربه کافی ندارید و ممکن است صدمات جبران ناپذیری به سلامت خود وارد کنید. به دلیل عدم مهارت شما در حمل اثاثیه منزل، ممکن است حین جابه جایی لوازم منزل شما آسیب ببیند و قطعا شما این را نمیخواهید. پس یک شرکت باربری مطمئن پیدا کنید و یک باربری انلاین  آسان را تجربه کنید.

2- سهل انگاری در انتخاب شرکت باربری
حال که تصمیم به سپردن اثاث کشی خود به اتوبار باربری گرفته اید، باید از میان شرکت های متعدد حمل بار که تعداد آن ها کم هم نیست یکی را انتخاب کنید. شما میبایست در انتخاب اتوبار مد نظرتان دقت زیادی کنید و معیارهایی را که در زیر به آن ها اشاره میکنیم را در نظر بگیرید.

خاور باربری بارکو
گستردگی ارائه خدمات:

یک شرکت باربری انلاین کرمان ، میبایست در تمام نقاط شهر آماده ارائه خدمات به مشتریان خود باشد. همچنین دارای تعداد کافی راننده، کارگر، انواع ماشین های باربری (وانت، نیسان و خاور) باشد. همچنین صفر تا صد خدمات باربری انلاین  از جمله حمل بار، جابه جایی، بسته بندی اثاثیه منزل و چیدمان را انجام دهد.

دارا بودن مجوز:

یکی از نکاتی که حتما به آن باید توجه داشته باشید این است که اتوبار باربری باید دارای مجوز از مراجع مربوطه باشد. قبل از انتخاب باربری مورد نظر خود بررسی کنید که آیا مجوز دارد یا نه؟

قیمت مناسب:

یکی از مهم ترین معیارها قیمت و هزینه باربری میباشد. قیمت ها باید با کیفیت خدمات تناسب داشته باشند(این نکته را توجه داشته باشد که همیشه پایین بودن قیمت به نفع شما نیست). در انتهای مطلب اشاره کامل تری به این موضوع شده است.

پرسنل مجرب و کارآزموده:

داشتن نیروهای با تجربه، نیرومند و ماهر در زمینه حمل بار و جابه جایی لوازم منزل یکی دیگر از معیارهای انتخاب یک شرکت حمل بار مناسب میباشد. کارگران میبایست دارای آمادگی جسمی بالایی باشند و در حمل و جابه جایی اثاثیه منزل تبحر داشته باشند.
مراحل ثبت باربری
مراحل ثبت شرکت باربری تهران (اتوبار) برای کسانی که می خواهند اقدام به تاسیس چنین شرکت هایی کنند و در زمینه خدمات باربری انلاین ، خدمات بسته بندی ، حمل بار به شهرستان و خدمات مشابه در این زمینه فعالیت کنند، بسیار مهم است. برای اولین بار در کشورمان در سال 1345 شمسی، قوانین مشخصی وضع شد تا کسانی که می خواهند در زمینه تاسیس و راه اندازی موسسه حمل و نقل بار (حمل بار در تهران و یا به شهرستان) و سایر خدمات مربوطه در این زمینه فعالیت کنند، مطابق با آن شرایط و قوانین اقدام به دریافت مجوزهای لازم کنند. البته در این قوانین و دستورالعمل ها تاکنون چندین بار تغییراتی داده شده است. مجوز لازم جهت ثبت، توسط وزارت راه و ترابری صادر می گردد. ناگفته نماند که این شرکت ها زیر مجموعه شرکت های تعاونی توزیع محسوب می شوند.
در حال حاضر، جهت ثبت یک شرکت باربری تهران (اتوبار تهران) باید فرد/افراد درخواست کننده دارای شرایط و امکاناتی باشند که در اینجا جهت آشنایی هر چه بیشتر شما علاقه مندان به امور باربری و خدمات باربری انلاین  در تهران، آورده ایم.

1) شرایط مدیر عامل شرکت باربری و حمل بار:
– حداقل سن باید 25 سال تمام را داشته باشد.
– در زمان ارائه درخواست تاسیس شرکت باربری، در شرکت های دیگر (اعم از دولتی، خصوصی و یا نیمه خصوصی) به عنوان مدیر عامل مشغول به فعالیت نباشد.
– تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.
– داشتن حداقل مدرک تحصیلی، دیپلم کامل.
– پیرو دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی کشور باشد.
– نداشتن سوء پیشینه و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
– داشتن گواهی پایان خدمت سربازی و یا معافیت دائم پزشکی.
– داشتن تجربه کاری مرتبط در زمینه خدمات باربری (یا اتوبار) و حمل بار.

2) مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت باربری (اتوبار) :
– ارائه چندین عکس 4*3 از مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره جهت بررسی و سپس صدور گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر و همچنین گواهی عدم سوء پیشینه.
– تنظیم اساسنامه و تقاضانامه و در صورت امکان صورت جلسه اعضاء هیئت مدیره شرکت باربری.
– ارائه کپی برابر اصل از سند ملکی یا اجاره نامه محل شرکت باربری، مدارک تحصیلی، شناسنامه و مدارک پایان خدمت سربازی (و یا معافیت) اعضای هیئت مدیره
– ارائه کپی برابر اصل کلیه مدارک مربوط به خودروها و ماشین های باربری، اعم از وانت بار، کامیون و یا تریلی شامل سند یا کارت مالکیت خودرو (اعم از استیجاری یا ملکی)، کارت هوشمند خودرو و یا کارت ماشین.

3) شرایط خودروهای باربری انلاین تبریز :
از آنجایی که یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در عملکرد شرکت های اتوبار و باربری، ماشین های بکار رفته جهت حمل بار است، این خودروها (اعم از کامیون، وانت و یا کامیونت) باید شرایط خاصی داشته باشند. از جمله:
– کامیون های مورد استفاده باربری، باید بغل نویسی شده باشند. (یعنی بر روی بدنه اتاقک عقب خودرو، نام شرکت درشت نوشته شده باشد)
– دارای مدارک لازم مربوط به خودرو از جمله بیمه نامه شخص ثالث، کارت معاینه فنی و کارت شرکت مربوطه باشند.
– حداقل ظرفیت حمل بار هر یک از خودروهای باربری باید 5 تن باشد و بطور میانگین ظرفیت حمل بار ناوگان این خودروها 8 تن ببالا باشد.
– وسایل نقلیه باربری، زیر 10 سال ساخت و تولید باشند.
– خودروها باید سند قطعی داشته باشند.
– بطور میانگین، نباید سن ناوگان خودروهای باربری بیش از هفت سال باشد.
– برای خودروهای استیجاری، باید حتما قرارداد بین مالک آنها و مدیر (و یا هیئت مدیره) شرکت باربری صورت گرفته باشد و بصورت کاملا رسمی تنطیم شده باشد.
– خودروهای باربری از نوع ملکی (یعنی شرکت باربری یا اتوبار، مالک آنها باشد) باید دارای سند رسمی به نام شخص حقوقی – خود شرکت – باشند.
– تعداد دستگاه های ماشین های باربری (اتوبار) به تناسب نوع درجه یک و درجه دو و همچنین تعداد محدوده مورد نیاز به ترتیب در شهرستان، استان و یا بصورت سراسری (جهت خدمات در سطح کشور) جهت اجاره و یا بصورت مالکیت، موجود باشند.
حمل بار در اصفهان یکی از سخت ترین کارهای ممکن است. مخصوصا در زمان باربری انلاین  هر خدمتی که باربری اصفهان را ساده تر کند، شبیه به یک نعمت الهی خواهد بود. شما می توانید از روش های متعددی برای سفارش اتوبار در اصفهان اقدام کنید و حتی یک شرکت حمل بار در اصفهان با قیمت مناسب را به سادگی پیدا کنید. تنها کافی است که تا حد ممکن اطلاعات مربوطه را جمع آوری کنید و سفارش خود را در یک مرجع امن ثبت کنید.

باربری اصفهان چه خدماتی را ارائه می دهد؟
باربری اصفهان به خدماتی گفته می شود که جهت حمل بارهای سنگین از نقطه ای به نقطه دیگر صورت می گیرد. اغلب حمل بار در اصفهان به خدمات زیر تقسیم می شود:

باربری کالا در اصفهان : باربری کالا در اصفهان اغلب به حمل بارهای غیرشخصی با مقصد تجاری گفته می شود که به مناطق مختلفی از شهر اصفهان و یا شهرهای دیگر ارسال می شود. این خدمات شامل موارد زیر نیز هست:

باربری اصفهان تریلی
باربری ارزان در اصفهان
باربری خرده بار در اصفهان
باربری وانت نیسان در اصفهان
کامیون حمل بار در اصفهان
اگر به دنبال باربری ارزان در اصفهان هستید می توانید این خدمات را به صورت آنلاین سفارش بدهید و از میان بهترین قیمت ها انتخاب کنید. یکی از به صرفه ترین راه های حمل بار در اصفهان به این ترتیب برای شما خواهد بود. مخصوصا زمانی که پای مقاصد تجاری در میان باشد هر چه شما کم هزینه تر عمل کنید، سود بیشتری خواهید داشت.

حمل بار و اثاثیه منزل در اصفهان : باربری انلاین  یکی از کارهای سختی است که انرژی زیادی می گیرد و بهتر است تا هرچه بی دردسرتر انجام گیرد. برخی حتی مجبورند تا هر ساله جا به جا شوند و یا عده ای حتی جا به جایی های بین شهری بخشی از زندگی سالانه شان است. بسته به میزان اثاثیه می توانید جهت خدمات حمل بار اصفهان اقدام کنید. هر ماشین با ظرفیتی خاص تعریف می شود و شما می توانید از میان گزینه های زیر انتخاب کنید:

باربری با وانت در اصفهان
کامیون حمل بار در اصفهان
باربری اتوبار اصفهان
باربری اصفهان تریلی
باربری اصفهان به چه شهرهایی خدمات رسانی می کند؟
خوشبختانه امکان باربری اصفهان بار برای شهرهای مختلفی به جز اصفهان نیز تعریف شده است. حمل بار درون شهری در اصفهان نیز از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است ولی در بسیاری از موارد باربری اصفهان برای سایر شهرها نیز لازم خواهد بود. به عنوان مثال باربری کالا در اصفهان برای افرادی که برای خرید و فروش کالا به وانت و یا کامیون و تریلی نیاز دارند، میان شهرستان های مختلف نیز فعالیت دارد. علاوه بر این حمل بار و اثاثیه منزل در اصفهان نیز به شهرهای دیگر قابل سفارش است و شما می توانید به سادگی لوازم منزل خود را از شهری به شهری دیگر جا به جا کنید.

خدمات میان شهری باربری اصفهان میان شهرهای زیر از پرطرفدارترین هاست:

باربری اصفهان به تهران
باربری اصفهان به اهواز
باربری اصفهان به مشهد
باربری اصفهان به شیراز
باربری اصفهان بار بندرعباس
باربری اصفهان به رشت
باربری آنلاین در اصفهان به چه شکل است؟
یکی از ساده ترین کارهای ممکن در این زمینه باربری اصفهان به صورت آنلاین است. شما می توانید به سادگی این خدمات را تنها با گوشی خود و بدون هیچ تماسی سفارش بدهید. مخصوصا زمانی که حمل بار به خودی خود کار دشوار و پر دغدغه ای است بهترین کار ممکن این است که تا حد ممکنه درگیری ها و دغدغه ها را کاهش دهید. شما می توانید برای انواع ماشین و حمل و بار و همچنین خدمات وابسته مانند بسته بندی و یا کارگر از طریق باربری اصفهان آنلاین اقدام کنید.

 

 

 

 دیدگاه خود را بنویسید 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


 © 2024 - کسب و کار در اینستاگرام و تلگرام